15 Şubat 2012 Çarşamba

ANLADIM

seninle konuşmadan bir gün geçirince,
insan bir tuhaf oluyormuş,
anladım.

telefonu elime alıp bir şiir okumayınca ya da saçma sapan bir şarkı tutturmayınca
güneş ısıtmayı reddedermiş,
anladım.

ballı limonu yedi mi acaba öksürüğü geçti mi diye düşündükçe,
ciğeri pare pare olmak  ne demekmiş
anladım.

sen olmayınca sensizlik;
öksüz kalmak demekmiş,
anladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

15 Şubat 2012 Çarşamba

ANLADIM

seninle konuşmadan bir gün geçirince,
insan bir tuhaf oluyormuş,
anladım.

telefonu elime alıp bir şiir okumayınca ya da saçma sapan bir şarkı tutturmayınca
güneş ısıtmayı reddedermiş,
anladım.

ballı limonu yedi mi acaba öksürüğü geçti mi diye düşündükçe,
ciğeri pare pare olmak  ne demekmiş
anladım.

sen olmayınca sensizlik;
öksüz kalmak demekmiş,
anladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder