13 Kasım 2011 Pazar

ayakkabı bağcığına takıldı gözlerim

kocaman güçlü elleri,
ayakkabılarının bağcığını özenle bağladı
sanki bendim boşluklardan geçirilen
sanki bendim usulca yerleştirdiğin

ben ayakların kadardım
sen yine en büyük karanlık olan.
beni böyle bağlama
söküp attım ben o ipleri
beni böyle bağlama.

bırak kedi gibi kıvrılayım yatağımda
yalnız bırak
 ayakkabılarının bağcığı gibi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Kasım 2011 Pazar

ayakkabı bağcığına takıldı gözlerim

kocaman güçlü elleri,
ayakkabılarının bağcığını özenle bağladı
sanki bendim boşluklardan geçirilen
sanki bendim usulca yerleştirdiğin

ben ayakların kadardım
sen yine en büyük karanlık olan.
beni böyle bağlama
söküp attım ben o ipleri
beni böyle bağlama.

bırak kedi gibi kıvrılayım yatağımda
yalnız bırak
 ayakkabılarının bağcığı gibi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder